Переглядів: 238 | Додав: suli | Дата: 2020-04-08 | Коментарі (0)

Переглядів: 170 | Додав: suli | Дата: 2020-04-08 | Коментарі (0)

Переглядів: 179 | Додав: suli | Дата: 2020-04-08 | Коментарі (0)

Переглядів: 189 | Додав: suli | Дата: 2020-04-08 | Коментарі (0)

Переглядів: 175 | Додав: suli | Дата: 2020-04-07 | Коментарі (0)

Педагог-організатор: Товт-Мигалович Х. С.

Вчитель інформатики: Боднар О. Ф.

Переглядів: 164 | Додав: suli | Дата: 2020-04-06 | Коментарі (0)

Переглядів: 183 | Додав: suli | Дата: 2020-03-31 | Коментарі (0)

 

Переглядів: 189 | Додав: suli | Дата: 2020-03-31 | Коментарі (0)

Важливо визначитися із чітким алгоритмом дій, який може у кожного вчителя бути інший. На наш погляд мають бути певні етапи:

1.    Вибрати ресурс, на якому слід розписати етапи дистанційного навчання.

2.    Вибрати зручний для вчителя інструмент взаємодії з учнями.

Найчастіше вчителі використовують групи у Viber, Facebook,Messenger

 3.    Дуже важливо домовитися з учнями про порядок роботи і кінцевий час здачі завдань.

Наприклад, встановити час здачі завдань до п’ятниці не пізніше 16 години. Це буде дисциплінувати учнів.

4.    Оскільки живе спілкування мотивує, то варто робити раз на тиждень онлайн спілкування у визначений день і час (наприклад, середа або четвер з 12 години).

5.    Варто вибрати і повідомити учням про те, в якій формі вони здаватимуть завдання

Це залежить від формату завдання, яке треба перевірити вчителеві. Наприклад, якщо це творча робота — роботи пересилаються у формі Google-презентації. Будь-які письмові роботи дітям зручно буде здавати у формі Google-документа.

6.     Варто вибрати інструменти для перевірки

7.    Як подати матеріал учням?

Якщо необхідно подати теорію, вчитель може зробити це в кілька кроків. Тему подаємо через готовий відеоконтент, який за конкретним запитом легко знайти на YouTube. Усі активно готуються до ЗНО, тож усі теми з 5-го до 11-го класу так чи інакше висвітлені у відеороликах.

Дайте завдання учням, з якої і по яку хвилину їм треба переглянути відеоролик, щоб вони не дивилися зайвий контент.

Після відео даємо практичний блок. Зараз у відкритому безкоштовному доступі чимало онлайн-тренажерів, які допоможуть учневі перевірити завдання та себе

Наступний етап після перегляду теоретичного матеріалу та онлайн-перевірки знань -- контрольна вправа для того, щоб вчитель промоніторив і зрозумів, наскільки дитина добре опанувала цю тему.

... Читати далі »
Переглядів: 221 | Додав: suli | Дата: 2020-03-31 | Коментарі (0)

« 1 2 ... 9 10 11 12 13 ... 20 21 »